sábado, 1 de octubre de 2016

Presentació del grup

Benviguts i benvingudes al nostre blog, som alumnes d'Habilitats Comunicatives de 1r dels graus d'Educació Infantil i Primària. Ens diem Aina, Xènia, Natàlia i Laura i el nostre objectiu és donar a conèixer diversos recursos comunicatius per utilitzar a l'aula.


Jo sóc l'Aina i tinc 19 anys, vinc de Reus i el curs passat vaig fer 1r del Doble Grau a la UdL. En el meu temps lliure faig castells i vaig a l'Agrupament Escolta. Jo em dic Xènia i tinc 18 anys, sóc de Reus i he triat el grau d'Educació Infantil perquè crec que una bona educació és fonamental des de que són ben petits. La meva major afició és formar part de la colla castellera Xiquets de Reus. Jo sóc la Natàlia, tinc 19 anys i sóc de Riudecols. La meva afició és la música, vaig estudiar piano al Conservatori de Reus. També toco la gralla a la colla gegantera del meu poble. Jo em dic Laura, tinc 18 anys i vinc de l'Hospitalet de l'Infant. M'agrada molt fer esport i des de que era petita he tingut molt clar que volia dedicar-me a l'ensenyament. Esperem que el nostre blog sigui de profit!!!



No hay comentarios:

Publicar un comentario