A classe em treballat i em après sobre els dissenys
i creacions de materials educatius amb base tecnològica. Una de les principals
característiques d'aquest apartat és la Training
Material Development guide, en aquesta guia hi
destaquem l'apartat on ens explica que els processos de dissenys són sempre
dividits amb passos i fases per tal de fer segur que els controls i les proves
són duts a terme en el moment adequat per evitar qualsevol temps llarg i costós
que consumeix modificacions al final. Hi ha quatre parts importants en el
moment de dissenyar, aquestes 4 parts les anomenem les 4C: clarity (claredat:
s'ha de tenir clar el que volem treballar), consistency (un cop em començat el
projecte l'hem d'acabar de les mateixes condicions), capacity (capacitat) i
commitment (compromís).
Per altra banda, també em parlat sobre la OER (open education resources) que són uns recursos educatius oberts per a l'ensenyament, l'aprenentatge o la recerca que en els quals tothom pot accedir-hi, ja que es troben en domini públic o bé que han estat publicats amb una llicència de propietat intel·lectual que permet que se'n faci un ús lliure. Aquests no s'han de confondre amb la open education, que és un moviment global que vol aportar educació de qualitat. En conclusió, es tracta de crear un material educatiu que inclogui la tecnologia, fer projectes amb les TIC (aplicacions que serveixin per treballar diferents assignatures, codis QR, realitat augmentada, geolocalització, xarxes socials, jocs, etc.) A més, veiem clarament que a diferència dels llibres de text, tota la informació és contínuament revisada i actualitzada. Amb l'objectiu de què les escoles ja no estiguin limitades per la seva ubicació o per la quantitat de dinars que disposa.
Per altra banda, també em parlat sobre la OER (open education resources) que són uns recursos educatius oberts per a l'ensenyament, l'aprenentatge o la recerca que en els quals tothom pot accedir-hi, ja que es troben en domini públic o bé que han estat publicats amb una llicència de propietat intel·lectual que permet que se'n faci un ús lliure. Aquests no s'han de confondre amb la open education, que és un moviment global que vol aportar educació de qualitat. En conclusió, es tracta de crear un material educatiu que inclogui la tecnologia, fer projectes amb les TIC (aplicacions que serveixin per treballar diferents assignatures, codis QR, realitat augmentada, geolocalització, xarxes socials, jocs, etc.) A més, veiem clarament que a diferència dels llibres de text, tota la informació és contínuament revisada i actualitzada. Amb l'objectiu de què les escoles ja no estiguin limitades per la seva ubicació o per la quantitat de dinars que disposa.
No hay comentarios:
Publicar un comentario